Bestemmingen SNP Natuurreizen

Het coronavirus en SNP Natuurreizen

Bij SNP boek je zorgeloos je volgende vakantie!

  • Kosteloos omboeken bij negatief reisadvies
  • Zekerheid met SGR garantieregeling
  • 24/7 bereikbaar tijdens je reis
  • Wij controleren alle reizen samen met onze lokale vertegenwoordigers
  • Overnachtingen in kleinschalige accommodaties
  • Repatriëringsgarantie als je ook de vlucht of treinreis bij ons boekt
  • Ondersteuning ter plekke van onze lokale vertegenwoordigers en accommodaties
(Laatste update van deze pagina: 22/9/2021)

Nu op reis? Naar deze landen kun je reizen

Momenteel staan alle EU-landen op geel (betekenis: reizen mag, let wel op risico's) of groen (betekenis: reizen mag). Voor sommige landen is volledige vaccinatie vereist. Dit geldt momenteel voor de volgende landen:

  • IJsland (alleen als je volledig gevaccineerd bent en met negatieve test)
  • Noorwegen

Ook voor de terugreis naar Nederland gelden strengere maatregelen. Check altijd zelf de inreis- en vaccinatievoorwaarden via Nederland Wereldwijd.

Toegangsvoorwaarden en coronamaatregelen van het land van bestemming
Heeft een land code geel of groen dan ben je zelf verantwoordelijk dat je aan deze voorwaarden kunt voldoen. Check voor vertrek nogmaals de voorwaarden om een land in te reizen. Ook deze kunnen dagelijks veranderen.

Informeer je over de maatregelen in het betreffende land via: 

Let op: je bent zelf verantwoordelijk voor het hebben van de juiste en geldige inreis- en/of vaccinatiedocumenten. Tot 1 oktober 2021 kun je een gratis coronatest laten doen (voor reizigers die nog niet volledig gevaccineerd zijn). Kijk voor meer informatie over PCR testen en het maken van een afspraak op Maak je testafspraak.

Reis je met het vliegtuig naar je bestemming? Check de maatregelen op vliegen in tijden van corona.

Check vóór vertrek het laatste nieuws over je reis
Check vóór vertrek het laatste nieuws over je reis. De meest actuele informatie over je reis vind je op onze website bij de reis onder het kopje ‘laatste nieuws’.

Hier vind je ook eventuele aanpassingen aan de reis als gevolg van de situatie ter plekke. Er kunnen onverwachts wijzigingen in onderdelen van de reis optreden die wij op dit moment niet kunnen overzien. Wij proberen dit uiteraard tot een minimum te beperken. Wij zullen je zo goed als mogelijk informeren en vragen je om enige flexibiliteit in deze uitzonderlijke situatie.

Digitaal Corona Certificaat (DCC) / Green Pass*
Veel reisbestemmingen vragen om een geldige QR-code (Digitaal Corona Certificaat of green pass) voor bezoek van horeca en gebruik van OV. Tijdens onze groepsreizen is het niet mogelijk je gedurende de reis te laten testen als je geen geldige QR-code hebt. Dit heeft als consequentie dat de reis voor ons onuitvoerbaar is voor iedereen die niet in het bezit is van een geldige QR-code.
* 'Green Pass' is de benaming voor het digitale coronacertificaat in o.a. Italië.

Reis geboekt en een negatief reisadvies op Nederlandwereldwijd.nl?
Geldt er 15 dagen voor vertrek code oranje door een negatief reisadvies van de Nederlandse overheid of door strenge inreisbeperkingen van het ontvangende land, dan bieden we je de mogelijkheid om de reis om te boeken naar een latere datum of een andere bestemming. De nieuwe datum moet vallen binnen een jaar na de oorspronkelijk vertrekdatum. Wil je de reis niet omboeken dan ontvang je het aanbetaalde bedrag retour.

Heb je een Coronavoucher ontvangen?
Als je voor je eerder geannuleerde reis al een coronavoucher hebt ontvangen kan je deze bij ons inwisselen. Je kan je reis gewoon online boeken via de website. In het opmerkingenveld vermeld je het nummer van de voucher. Het bedrag van de voucher wordt dan automatisch verrekend met de nieuwe boeking.

Houd er rekening mee dat het programma van onze reizen iets aangepast kan worden als gevolg van de situatie ter plekke.



 
Zoek je reis

Van onze klanten

April 2021

  • ''Beste medewerkers van SNP reizen. Bedankt voor het terugstorten van de reissom. Bij deze wil ik ook jullie allen bedanken voor de prettige samenwerking, het meedenken en aangeven voor allerlei mogelijkheden. We gaan zeker als het weer kan een reis weer bij jullie boeken. Het allerbeste voor jullie.''

  • ''Wij willen jullie bedanken voor het snel terugstorten van het geld van onze voucher. Zelfs nog voor de dag dat het eigenlijk moest. Complimenten. Ook dit getuigd weer dat jullie een betrouwbare reisorganisatie zijn. We hebben al vele reizen met jullie gemaakt en zijn zeker ook van plan dit weer te doen zodra het zonder beperkingen kan. We wensen jullie veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.''

  • ''Ik wil jullie van harte bedanken voor de nette afhandeling van de voucher en het geld dat is teruggestort. Hopelijk kan ik snel weer wat boeken als Corona achter de rug is.''   

  • ''We hebben de betaling ontvangen. Supersnel, dank u wel. Hopelijk hebben we voor volgend jaar weer contact.''
     

 Maart 2021

  • ''Ik heb het geld van de voucher ontvangen. Met alle negatieve geluiden die je over het terugstorten van geld van vouchers in de media hoort, een zeer welkome afwijking. Complimenten voor de afhandeling! Het geeft vertrouwen in jullie organisatie. Nu had ik dat al, na de vele reizen die ik met jullie mocht maken. Maar het gevoel werd nu weer bevestigd. Weet dat deze klant zodra het weer verantwoord is een reis bij jullie zal boeken. Ik hoop dat jullie het nog volhouden tot die tijd.''

  • ''Beste mensen van SNP die mij op de valreep voor de voorjaarsvakantie geholpen hebben. Wij hebben een heerlijke wandelvakantie in Nederland gehad. Nogmaals veel dank voor alle service.''

  • “Binnenkort loopt de termijn van onze voucher af. We hebben afgelopen week telefonisch contact met jullie opgenomen en tijdens dit gesprek werd aangegeven dat wij de voucher ook voor een reis in 2022 kunnen gebruiken. En dat willen wij heel graag!! Kunnen jullie een voorstel doen? Wij zien er graag naar uit.”

  • “Wij zijn er nog niet uit waar we naartoe willen in het najaar maar zullen zeker weer bij de SNP onze reizen gaan boeken. Sterkte met alle omboekingen, een goed reisjaar in het vooruitzicht, en dank voor alle goede communicatie en service.”