1. Hoe krijg ik toegang tot MijnSNP?
Je ontvangt na je eerste boeking automatisch een bericht met je persoonlijke gegevens voor toegang tot Mijn SNP. Je gegevens zijn 1 tot 2 dagen na boeking zichtbaar.
2. Wat doe ik als mijn activatielink voor MijnSNP verlopen is?
Na je boeking wordt automatisch een MijnSNP voor je aangemaakt. Je ontvangt dan per e-mail een link om je persoonlijke wachtwoord in te stellen. Als de link verlopen is, kun je via deze link een nieuw wachtwoord aanvragen.
3. Ik heb geen toegang tot MijnSNP.
Je kunt proberen eerst een nieuw wachtwoord aan te vragen via deze link. Heb je daarna nog steeds geen toegang? Stuur dan een e-mail naar info@snp.nl. Geef in de e-mail aan met welk e-mailadres je probeert in te loggen. Als je een lopende boeking hebt, geef dan ook je boekingsnummer aan ons door.
4. Ik zie mijn geboekte reis niet terug in MijnSNP omgeving.
Stuur dan een e-mail naar info@snp.nl. Vermeld in de e-mail het boekingsnummer en geef aan met welk account je hebt ingelogd. We zullen zorgen dat je reis zo snel mogelijk gekoppeld wordt aan jouw MijnSNP omgeving.
5. Zijn de gegevens op Mijn SNP actueel?
Ja, de gegevens op MijnSNP worden dagelijks bijgewerkt.
6. Ontvangen mijn medereizigers ook een bericht voor toegang tot Mijn SNP?
Nee, alleen de hoofdboeker ontvangt gegevens om toegang te krijgen tot Mijn SNP. De hoofdboeker kan deze wel aan de medereizigers doorgeven, zodat ook zij toegang hebben tot Mijn SNP.
7. Waar vind ik mijn reisinformatie?
De reisinformatie en eventuele vouchers of tickets vind je onder het tabblad ‘Voorbereiding’ in Mijn SNP.
8. Mijn reisgegevens worden niet getoond in Mijn SNP, hoe komt dat?
Na boeking kan het 1 of 2 dagen duren voordat je reisgegevens zichtbaar zijn. Als de gegevens na 2 dagen nog niet zichtbaar zijn, verzoeken wij je contact met ons op te nemen via het contactformulier op de site. Vermeld daarbij je boekingsnummer. Offertes kunnen helaas (nog) niet getoond worden in Mijn SNP.
9. Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens aanpassen in Mijn SNP?
Als je wijzigingen in je persoonlijke gegevens wil doorgeven, kun je ons een e-mail sturen. Het is helaas niet mogelijk om je gegevens in Mijn SNP zelf aan te passen.
10. Hoe kan ik betalen via Mijn SNP?
Je kunt eenvoudig via Mijn SNP betalen met iDEAL of Bancontact. Onder het tabblad ‘Betalingen’ vind je een groene knop met ‘Betalen’. Deze knop is pas actief als je reis bevestigd is en je de reisovereenkomst ontvangen hebt.
11. Ik zie geen tabbladen in Mijn SNP, hoe kan dat?
Als je Mijn SNP opent op je smartphone of je tablet, kan het zijn dat je niet alle tabbladen te zien krijgt. Tik daarvoor op ‘Boekingsoverzicht’, vervolgens komt er een drop-down menu, waar je kunt kiezen voor een ander tabblad.
Om er zeker van te zijn dat je het wachtwoord juist invoert kan je het beste het wachtwoord kopiëren en vervolgens plakken in de login-box van Mijn SNP. Let op spaties en andere tekens die door het kopiëren en plakken voor of achter het e-mailadres of wachtwoord komen te staan.
13. Wat doe ik als ik mijn wachtwoord ben vergeten of wil wijzigen?
Ga naar wachtwoord vergeten/wijzigen.
14. Hoe log ik uit op Mijn SNP?
Je kunt via de optie 'uitloggen' Mijn SNP afsluiten.