1. Wat moet ik doen als ik tijdens de reis niet tevreden ben of als ik een klacht heb?
Ondanks dat wij ons uiterste best doen de service te leveren die je van ons mag verwachten, kan er tijdens je reis iets mis gaan. Indien dat het geval is, neem je altijd eerst contact op met de mensen ter plekke (bijvoorbeeld de accommodatie, fietsverhuurder of de lokale vertegenwoordiger van SNP), zodat deze de kans krijgt het probleem op te lossen.
In de meeste gevallen lukt het ter plekke een goede oplossing te vinden. De contactinformatie vind je terug in de ontvangen reisinformatie.
Neem contact op met SNP als het probleem niet naar tevredenheid opgelost kan worden. Mogelijk kan SNP helpen in het vinden van een oplossing. Tijdens kantooruren bel je naar +31 (0)24 3277000. Buiten kantoortijden zijn we bereikbaar op het noodnummer: +31 (0)6 50284590.
Blijkt dat er tijdens de reis helaas geen (geschikte) oplossing mogelijk is, ontvangen wij hierover graag per e-mail de benodigde informatie. Deze e-mail stuur je naar klantenservice@snp.nl.
Op deze manier kunnen wij samen met jou na de reis tot een passende oplossing komen en de kwaliteit van onze reizen blijven verbeteren.
Een klacht kun je tot uiterlijk twee maanden na je reis indienen. Zie hiervoor ook de ANVR-reisvoorwaarden.
2. Hoe kan ik SNP bereiken in geval van nood op reis?
SNP is voor noodgevallen tijdens je reis 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar op het volgende nummer: +31 (0)6 50284590. Dit nummer vind je ook in je reisinformatie.
Tijdens kantooruren kun je bellen naar +31 (0)24 3277000.
3. Waar kan ik terecht met feedback over de reisinformatie?
Bij het samenstellen van de informatie voor je reis in zowel de SNP Reis app als in de pdf zijn we zo zorgvuldig mogelijk te werk gegaan. Het is uiteraard mogelijk dat er na het maken van de route en de tussentijdse updates er toch veranderingen ter plekke zijn. We stellen het bijzonder op prijs als je de wijzigingen en/of onvolkomenheden aan ons doorgeeft. Dat kan op e-mailadres documentatie@snp.nl. Voor een goede verwerking hiervan is het van belang dat wij in ieder geval weten om welke reis het gaat (reiscode en eventueel reistitel).
Bij aanvullingen op routebeschrijvingen graag zo duidelijk mogelijk te vermelden om welk stukje tekst het gaat. Informatie die het voor ons duidelijker maakt zijn: route nummer (bv. 28657) en/of eventueel routenaam, waypoint (bijvoorbeeld wp NL0123), punt waar je aanvullingen voor hebt (bijvoorbeeld punt 2). Vooral GEEN paginanummers.
Je kunt je aanvullingen natuurlijk ook kwijt in de enquête die je na afloop van je vakantie kunt invullen.
4. Wat gebeurt er met mijn opmerkingen in de enquête?
Alle enquêtes worden gelezen en gebruikt om onze reizen te verbeteren. Wij stellen het erg op prijs als je de enquête invult.
Je ontvangt geen reactie op je ingevulde enquête. Wil je wel een inhoudelijke reactie, dan ontvangen we graag je opmerkingen per e-mail. Deze e-mail stuur je naar klantenservice@snp.nl.