Een zomerse groepsreis in Dachstein

FAQ mijn SNP

1. Hoe krijg ik toegang tot MijnSNP?
Je ontvangt na je eerste boeking automatisch een bericht met je persoonlijke gegevens voor toegang tot Mijn SNP. Je gegevens zijn 1 tot 2 dagen na boeking zichtbaar.

2. Zijn de gegevens op Mijn SNP actueel?
Ja, de gegevens op MijnSNP worden dagelijks bijgewerkt.

3. Ontvangen mijn medereizigers ook een bericht voor toegang tot Mijn SNP?
Nee, alleen de hoofdboeker ontvangt gegevens om toegang te krijgen tot Mijn SNP. De hoofdboeker kan deze wel aan de medereizigers doorgeven, zodat ook zij toegang hebben tot Mijn SNP.

4. Mijn reisgegevens worden niet getoond in Mijn SNP, hoe komt dat?
Na boeking kan het 1 of 2 dagen duren voordat je reisgegevens zichtbaar zijn. Als de gegevens na 2 dagen nog niet zichtbaar zijn, verzoeken wij je contact met ons op te nemen via het contactformulier op de site. Vermeld daarbij je boekingsnummer. Offertes kunnen helaas (nog) niet getoond worden in Mijn SNP.

5. Wat doe ik als de website aangeeft dat de combinatie gebruikersnaam en wachtwoord onjuist is?
Om er zeker van te zijn dat je het wachtwoord juist invoert kan je het beste het wachtwoord kopiëren en vervolgens plakken in de login-box van Mijn SNP. Let op spaties en andere tekens die door het kopiëren en plakken voor of achter het e-mailadres of wachtwoord komen te staan.

6. Wat doe ik als ik mijn wachtwoord ben vergeten of wil wijzigen?
Ga naar wachtwoord vergeten/wijzigen.

7. Hoe log ik uit op Mijn SNP?
Je kunt via de optie 'uitloggen' Mijn SNP afsluiten.