Bestemmingen SNP Natuurreizen

Het coronavirus en SNP Natuurreizen

Bij SNP boek je zorgeloos je volgende vakantie!

  • Zekerheid met SGR garantieregeling
  • Kosteloos omboeken of annuleren als een land van kleurcode groen/geel verandert naar kleurcode oranje
  • 24/7 bereikbaar tijdens je reis
  • Wij controleren alle reizen samen met onze lokale vertegenwoordigers
  • Overnachtingen in kleinschalige accommodaties
  • Repatriëringsgarantie als je ook de vlucht of treinreis bij ons boekt
  • Ondersteuning ter plekke van onze lokale vertegenwoordigers en accommodaties
(Laatste update van deze pagina: 15/11/2021)

Toegangsvoorwaarden en coronamaatregelen van het land van bestemming
Heeft een land code geel of groen dan ben je zelf verantwoordelijk dat je aan deze voorwaarden kunt voldoen. Check voor vertrek nogmaals de voorwaarden om een land in te reizen. Ook deze kunnen dagelijks veranderen.

Informeer je over de maatregelen in het betreffende land via: 

Reis je met het vliegtuig naar je bestemming? Check de maatregelen op vliegen in tijden van corona.

Check vóór vertrek het laatste nieuws over je reis
Check vóór vertrek het laatste nieuws over je reis. De meest actuele informatie over je reis vind je op onze website bij de reis onder tabblad 'Praktisch' onder het kopje ‘Laatste nieuws’.

Digitaal Corona Certificaat (DCC)
Veel reisbestemmingen vragen om een geldige QR-code (Digitaal Corona Certificaat) voor bezoek van horeca, musea en gebruik van het openbaar vervoer.

Let op: je bent zelf verantwoordelijk voor het hebben van de juiste en geldige inreis- en/of vaccinatiedocumenten.

Groepsreizen
Tijdens onze groepsreizen heb je de gehele reis een geldig Digitaal Corona Certificaat nodig voor bijvoorbeeld het bezoek van horeca en gebruik te kunnen maken van het openbaar vervoer. Let op! Tijdens onze groepsreizen is het niet mogelijk je gedurende de reis te laten testen. Testlocaties bereiken is vaak niet mogelijk naast het volgen van het programma, ook veranderen openingstijden regelmatig en is er niet altijd voldoende capaciteit om direct te testen. Dit heeft als consequentie dat de reis voor ons onuitvoerbaar is voor iedereen die niet in het bezit is van een Digitaal Corona Certificaat.

Reis geboekt en een negatief reisadvies op Nederlandwereldwijd.nl?
Geldt er 15 dagen voor vertrek code oranje door een negatief reisadvies van de Nederlandse overheid of door strenge inreisbeperkingen van het ontvangende land, dan bieden we je de mogelijkheid om de reis om te boeken naar een latere datum of een andere bestemming. De nieuwe datum moet vallen binnen een jaar na de oorspronkelijk vertrekdatum. Wil je de reis niet omboeken dan ontvang je het aanbetaalde bedrag retour.

 
Zoek je reis

Nu op reis? Maatregelen per land

Momenteel staan de meeste EU-landen op geel (betekenis: reizen mag, let wel op risico's) of groen (betekenis: reizen mag). Elk land heeft zijn eigen inreisvoorwaarden en aanvullende maatregelen ter plekke. Denk aan: volledige vaccinatie, soort vaccin, geldigheid vaccin, geldigheid genezen verklaring, etc.. Het is essentieel dat je aan deze voorwaarden kunt voldoen. Lees het reisadvies voor het land van bestemming zorgvuldig.

Ook voor de terugreis naar Nederland gelden strengere maatregelen. Check altijd zelf de inreis- en vaccinatievoorwaarden via Nederland Wereldwijd.

Van onze klanten

April 2021

  • ''Beste medewerkers van SNP reizen. Bedankt voor het terugstorten van de reissom. Bij deze wil ik ook jullie allen bedanken voor de prettige samenwerking, het meedenken en aangeven voor allerlei mogelijkheden. We gaan zeker als het weer kan een reis weer bij jullie boeken. Het allerbeste voor jullie.''

  • ''Wij willen jullie bedanken voor het snel terugstorten van het geld van onze voucher. Zelfs nog voor de dag dat het eigenlijk moest. Complimenten. Ook dit getuigd weer dat jullie een betrouwbare reisorganisatie zijn. We hebben al vele reizen met jullie gemaakt en zijn zeker ook van plan dit weer te doen zodra het zonder beperkingen kan. We wensen jullie veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.''

  • ''Ik wil jullie van harte bedanken voor de nette afhandeling van de voucher en het geld dat is teruggestort. Hopelijk kan ik snel weer wat boeken als Corona achter de rug is.''   

  • ''We hebben de betaling ontvangen. Supersnel, dank u wel. Hopelijk hebben we voor volgend jaar weer contact.''
     

 Maart 2021

  • ''Ik heb het geld van de voucher ontvangen. Met alle negatieve geluiden die je over het terugstorten van geld van vouchers in de media hoort, een zeer welkome afwijking. Complimenten voor de afhandeling! Het geeft vertrouwen in jullie organisatie. Nu had ik dat al, na de vele reizen die ik met jullie mocht maken. Maar het gevoel werd nu weer bevestigd. Weet dat deze klant zodra het weer verantwoord is een reis bij jullie zal boeken. Ik hoop dat jullie het nog volhouden tot die tijd.''

  • ''Beste mensen van SNP die mij op de valreep voor de voorjaarsvakantie geholpen hebben. Wij hebben een heerlijke wandelvakantie in Nederland gehad. Nogmaals veel dank voor alle service.''

  • “Binnenkort loopt de termijn van onze voucher af. We hebben afgelopen week telefonisch contact met jullie opgenomen en tijdens dit gesprek werd aangegeven dat wij de voucher ook voor een reis in 2022 kunnen gebruiken. En dat willen wij heel graag!! Kunnen jullie een voorstel doen? Wij zien er graag naar uit.”

  • “Wij zijn er nog niet uit waar we naartoe willen in het najaar maar zullen zeker weer bij de SNP onze reizen gaan boeken. Sterkte met alle omboekingen, een goed reisjaar in het vooruitzicht, en dank voor alle goede communicatie en service.”